Laura Codruta Kovesi, calatorie de cosmar in prag de sarbatori! Sefa Parchetului European, blocata 24 de ore pe aeroport!

Ceata deasa a provocat mari probleme pe mai multe aeroporturi europene. Din cauza vizibilitatii reduse, o cursa low-cost care ar fi trebuit sa plece din Charleroi – Belgia spre Cluj-Napoca a fost redirectionata catre Liege, si acolo a ramas o zi intreaga. Printre cei 180 de pasageri nerabdatori sa ajunga la destinatie era si sefa parchetului european Laura Codruta Kovesi.

Loading...

La Cluj, pe aeroportul International Avram Iancu, tot din cauza cetii, mai multe curse au fost amanate si alte avioane au fost redirectionate catre Sibiu sau Targu Mures.

Laura Codruta Kovesi: “Initial au anuntat 3 ore intarziere, dupa alte doua ore, dupa ne-au mutat in Liege si acolo s-a spus ca s-a anulat zborul. Am depus o plangere. Au fost 181 de pasageri cu copiii mici, au ramas fara lapte, persoane cu handicap. Nu a venit nimeni sa ni se explice ce se intampla. Toti cei de acolo am sunat la Wizz, nu au raspuns.”

Pasager: “Am avut 24 h intarziere. Abia azi dimineata am primit un croissant. Acesta nu e comportament uman, abia asteptau sa plecam. Dupa ce ne-am rugat de ei, au mai deschis un terminal si abia atunci am putut sa ne intindem. Ni s-a spus ca putem merge la un hotel, dar nu puteam merge toti.”

Avioanele care joi-noapte ar fi trebuit sa aterizeze pe aeroportul din Cluj Napoca au fost redirectionate, din cauza cetii catre Sibiu si Targu Mures.

Oamenii au fost adusi cu autobuze puse la dispozitie de operatorii aerieni. Istoviti, unii calatori spun ca sunt pe drumuri de peste 24 de ore.

Pasager: “Am asteptat 3 ore in aeroport in Zaragoza, ne-am suit in avion, in avion ni s-a spus cand am ajuns sa aterizam ca nu mai aterizam la Cluj, ci la Sibiu

Compania Wizz Air precizeaza, vineri, intr-un comunicat, ca pasagerii cursei de la Bruxelles-Charleroi la Cluj-Napoca au fost informati despre intarzierile aparute si ca acestora li s-au oferit mai multe variante pentru compensarea timpului pierdut, ca urmare a situatiei aparute.

Iata comunicatului Wizz Air:

”Zborul Wizz Air W6 3352 de la Bruxelles Charleroi la Cluj-Napoca din 19 decembrie a suferit o intarziere semnificativa din cauza sosirii intarziate a aeronavei de pe zborul anterior, ca urmare a conditiilor meteorologice nefavorabile din Cluj-Napoca. Zborul W6 3352 a fost operat de la Aeroportul Liege si a decolat pe 20 decembrie la 11:28, ora locala. Pasagerii afectati au fost informati si li s-a oferit cazare la hotel, programarea pe un zbor alternativ in functie de disponibilitate, rambursarea totala a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea in proportie de 120% sub forma de credit pentru rezervari viitoare. Pasagerii primesc informatii despre drepturile pe care le au pe un document tiparit, dar si pe adresa de e-mail pe care au furnizat-o in timpul rezervarii. in documentul furnizat, dar si in e-mailul primit, pasagerii pot regasi un numar de telefon (diferit fata de cel obisnuit de relatii clienti de pe site-ul wizzair.com) unde pot apela pentru asistenta. Situatia creata este rezultatul conditiilor meteo de pe anumite aeroporturi din Romania, care afecteaza operatiunile in ultimele zile. Wizz Air a initiat actiuni specifice situatiilor exceptionale si depune toate eforturile pentru ca pasagerii sa fie informati si sa primeasca actualizari cu privire la evolutia situatiei. Conditiile meteorologice sunt in afara controlului companiei, iar Wizz Air isi cere scuze tuturor pasagerilor afectati, dar siguranta pasagerilor, a echipajului si a aeronavelor este prioritatea noastra.”

Transparenta face diferenta