Siegfried Muresan: „Am vazut, din nou, pe pielea mea ce inseamna un angajat la stat obraznic, invatat sa trateze clientul cu dispret”

11

Europarlamentarul Siegfried Muresan a rabufnit pe Facebook dupa a luat contact cu obraznicia angajatilor la stat.

„Tocmai am vazut, din nou, pe pielea mea ce inseamna un angajat la stat obraznic, invatat sa trateze clientul cu dispret. De doua ore stau pe Aeroportul Otopeni. Avionul Tarom spre Bruxelles are intarziere. Cand am mers sa intreb de ce intarziem si cand vom pleca mi s-a raspuns: “E doar o mica verificare tehnica, plecam peste 30 de minute.” Dupa 30 de minute mi s-a spus ca totul e pregatit, ca deja se alimenteaza aeronava si ca plecam “peste 7, 8, 10, 15 minute.” Exact asa mi-a spus functionarul obraznic. “Peste 7, 8, 10, 15 minute.”

Loading...

Peste inca o ora ne-au informat ca avionul nu mai pleaca, ca nu poate fi reparat, ca se schimba aeronava si nu se stie nimic in rest. Va dati seama ca mai dureaza cel putin o ora. Va spun urmatorul lucru: Funtionarul public trebuie sa serveasca cetateanul! Functionarul public trebuie sa trateze cetateanul cu respect, sa ii spuna adevarul, sa ii rezolve problemele.

Prim ministrul Ludovic Orban a spus-o in repetate randuri in ultimele saptamani. Iar zilele trecute au inceput sa fie eliminate ghiseele din institutiile publice. De ce? Pentru ca cetateanul sa fie primit la masa de functionarul public, sa fie tratat de la egal la egal de functionar. Functionarii obraznici nu au viitor. Functionarii publici trebuie sa invete sa ne trateze cu respect pe fiecare dintre noi.”, a scris europarlamentarul pe Facebook