Selly da cartile pe fata despre principalul post de propaganda: „RTV nu face presa. Fac business pe prostirea oamenilor. Fac rating cu dezinformari si manipulari”

Romania TV a declansat o campanie de linsaj mediatic a vloggerului Andrei Selaru (19 ani), cunoscut cu numele de Selly, dupa ce acesta a regizat un accident pentru a demonstra ca postul lui Sebastian Ghita este specializat in fake news. Sambata si duminica, RTV l-a acuzat pe Selly ca „a luat bani de la Viorica Dancila” si ca a incalcat regulile anti-coronavirus.

RTV a difuzat burtiere despre „Suma primita de Selly de la Viorica Dancila” si „Banii ceruti si primiti de Selly de la PSD”. „Suma primita de la Viorica Dancila” se referea la ajutorul de 100.000 de euro primit pentru finantarea filmului 5Gang. Legat de PSD, reporterul Romania TV a spus, „pe surse”, ca „agentul” lui Selly ar fi discutat cu PSD pentru promovare electorala in schimbul a 50.000 de euro.

Loading...

Citeste si: Vloggerul Selly (19 ani) ingroapa Romania TV: „Uitati cat de simplu e sa faci o stire falsa”. Postul de fake news al lui Sebi Ghita primeste o lectie usturatoare

Alte burtiere au fost cu „inregistrarile scandaloase care il demasca pe Selly”.

„Deplasari ilegale” ale lui Selly, intrebari legate de consum de droguri de catre vlogger, consumatori de droguri in anturajul lui, „urme” pe care sa le stearga sau despre cum a incalcat legea. Nu mai putin de 14 burtiere despre Selly au curs timp de o ora pe post, scrie Pagina de Media.

La ora 22.18, a urmat si „dezvaluirea”, dupa ce moderatorul Ioan Corpos a facut un promo si a citit dramatic, la ora 22.00, toate burtiere puse pana atunci pe post. Prezentata serios si grav de prezentatorul Ioan Corpos ca o „ancheta”, facuta de „echipa de investigatie”, „demascarea” era, de fapt, un montaj din vlogguri facute de Selly, vloguri din care Romania TV a tras concluziile.

Cat despre „acuzatiile grave de consum de droguri”: erau versuri din melodii ale rivalului Abi Talent, in care acestea facea tot felul de aluzii. Asta a si dat Romania TV: bucati din melodii, cu versuri ca „pe la spate sunteti ultimii drogati”, „Eu nu bag boabe pe la Neversea, ca toti vloggerii” si altele.

Burtierele care au rulat inainte de „ancheta”:

„Adevarul scandalos despre Selly”
„Cine este cu adevarat Selly, acuzatii grave”
„Imagine explozice cu moralistul Selly”
„Cum a incalcat Selly Ordonantele militare in pandemie”
„Filmari cu deplasarile ilegale ale lui Selly”
„Intrebari incomode pentru Selly in direct”
„A consumat substante cu efect halucinogen?”
„Exista consumatori de dorguri in anturajul lui?”
„Este cercetat pentru zadarnicia combaterii bolilor?”
„Cum a incalcat ordonanta militara la frizerie”
„Cum a incalcat legea Selly dupa ora 22”
„Probele unei anchete jurnalistice despre Selly”
„Ultima ora: pe Selly l-a apucat frica”
„Ce urme vrea sa stearga Selly”

Selly a dat apoi explicatii pentru Pagina de Media, refuzand sa raspunda la emailurile transmise de Romania TV.

„In lunile martie si aprilie eu am luat foarte in serios toate prevederile legale legate de COVID-19, am stat complet inchis in casa. Am incercat sa gasesc modalitati alternative de a-mi realiza activitatea online. Am facut emisiuni cu invitati prin skype. Pe 1 mai, cand am iesit din casa pentru prima oara dupa doua luni, a fost intr-un cadru legal, cu declaratie pe firma, pentru a realiza un vlog.

Legat de substantele halucinogene, doresc sa spun ca nu consum si nu am consumat niciodata substante cu efect halucinogen”, a declarat Selly.

El a precizat si de ce a refuzat sa raspunda la intrebarile postului Romania TV.

„Pentru ca eu nu consider ca Romania TV este un post de stiri serios. Ei nu respecta nicio regula deontologica. Fac rating cu dezinformari si manipulari si de aceea nu voi avea niciun fel de dialog cu ei. Nu consider ca Romania TV face presa. Fac business pe prostirea oamenilor. Nu am cum sa dau curs invitatiilor de la acest post. Au existat si in trecut, inainte de acest scandal. Dar nu vreau sa imi asociez imaginea cu acest post”, a declarat Selly.

Transparenta face diferenta