Atentie, clienti eMAG! Compania introduce „taxa de fraier”! Cat costa si cine o va plati

eMAG, cel mai mare retailer online de piata locala, a introdus la finele anului trecut noi taxe pentru livrarea produselor, care vizeaza chiar si produsele pe care clientii aleg sa le ridice din shoroom-urile proprii ale companiei, mutare explicata de magazinul online prin necesitatea de a sustine costurile mari inregistrate pentru a continua dezvoltarea serviciilor.

Loading...

Astfel, compania a introdus o taxa de 5 lei pentru livrarea produselor in showroom-urile eMAG pentru comenzile cu valori mai mici de 1.500 de lei, la care se poate adauga o alta taxa de 2,5 lei, in cazul in care clientul achita comanda in showroom si nu online. Taxa de 5 lei se aplica pentru comanda, nu pentru fiecare produs in parte.

Taxa de 5 lei a fost introdusa si pentru livrarile in dulapurile de livrare easybox, conform datelor de pe site-ul eMAG. Dupa aceasta mutare livrarea costa 5 lei indiferent daca un client alege livrarea la un showroom eMAG, un oficiu postal sau un dulap easybox. Anterior, livrarea in showroom-urile eMAG era gratuita, la fel ca si livrarea in easybox.

“Livrarea in showroom este gratuita pentru toate comenzile plasate direct in showroom, precum si pentru comenzile plasate online sau prin call center a caror valoare depaseste 1500 de lei si care sunt achitate in momentul plasarii comenzii. In cazul platilor la livrare / ridicare din showroom, se va aplica o taxa de procesare plata la livrare in valoare de 5 lei.

(…) Livrarea in easybox este gratuita pentru comenzile de minimum 1.500 de lei; costul de livrare pentru cele cu valori sub 1.500 de lei este de 5 lei pentru produsele vândute de eMAG”, conform companiei.

Contactati de ZF, reprezentantii eMAG au explicat mutarea prin necesitatea de a sustine costurile mari cu serviciul de livrare si calitatea acestora.

“La eMAG am investit in servicii care ofera valoare adaugata si care permit estimarea precisa a intervalului de livrare, informarea constanta a clientului, livrarea rapida la easybox sau intr-un interval de doua ore, in Bucuresti si Ilfov. Timpul scurt de livrare si predictibilitatea sunt extrem de importante pentru clienti, iar eMAG dezvolta permanent servicii noi, menite sa imbunatateasca experienta de cumparare a clientilor sai.

Livrarea rapida si predictibila atrage costuri mai mari, iar eMAG a subventionat si subventioneaza in continuare o parte din aceste costuri. Periodic, compania isi ajusteaza politica de livrare pentru a raspunde nevoilor clientilor sai care isi doresc servicii de calitate si livrare rapida si pentru a sustine devoltarea de noi servicii, pe termen lung”, conform reprezentantilor eMAG.

Transparenta face diferenta